Online marketing skal være orienteret omkring din virksomhed!

18 December 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Man ser desværre alt for mange virksomheder og firmaer, der hovedkuls jagter de nyeste trends bare for at være med, men uden at ane, om det er noget, som passer sammen til dem og deres brand.

Godt nok siger man, at mange bække små gør en stor å, men her er det nok nærmere at sige, at for mange kokke fordærver maden, og at man nogle gange bare skal være glad for den fugl, man har i hånden end at jagte de ti på taget.

Ser du, hvis du bare begynder at oprette profiler på sociale medier med din virksomhed, laver Adwords, Facebook-annoncer og meget andet, men du ikke aner, hvordan du skal bruge det andet end, at siden de andre lader til at bruge det, så må du garanteret også gøre det.

For det digitale er jo det nye sort, så derfor må det være smart; men du kunne jo aldrig finde på at brænde penge af i virksomheden eller trille tommelfingre og være ineffektiv.

Det er uheldigvis det, der kan ske, hvis man bare bare opretter og gør som alle de andre på det digitale område.
“De andre” har jo en plan med det, siden det virker, og det er jo netop udfordringen nu om dage: at fange kundernes opmærksom og være sikker på at blive set og brugt i denne flygtige tid.

Måske har din virksomhed brug for nogle elementer ved digital og online marketing, måske skal fokus lægges på nogle punkter, og andet kan måske godt undværes, men det kræver alt sammen, at man laver en analyse af din virksomhed, hvordan den strategi vil passe ind hos jer.

Det vil Adtimize.dk nok kunne være meget bedre at gøre, end hvad vi kan sjusse os frem til i denne artikel – thi vi heller ikke ved, hvad der læser med i den anden ende.